Kızlar bir kalp durması bir de kimyasal gebelik var doktor eşimden ve benden genetik test isteyeceğini söyledi. Bunun dışında hangi testleri yaptırmalıyım ?
Kan uyuşmazlığı var bizde o sebep oluyor olabilir mi?
Rahim filmi falan gerekiyor mu yaşım 31 olacak bu saatten sonra şansa bırakmak istemiyorum.
Bu arada doğal yollarla oldu ikisi de gebelik planlayınca oluyor sıkıntı yaşamıyorum ama sonucu hüsran.
Ek olarak iki gebelikte de lekelenme yaşadım hep ama doktorlar önemsemedi.