Nergs199 Kızlar tam emin olamiyorum. Size sormak istedim .hemşireye vericegimiz kıyafet .alt üst takimmi olmalı yoksa tulummu? ?
Sinem35 Nergs199 alt üst ve zıbın giydirilmesi daha kolay olduğundan tercih ediliyor genelde bende alt üst tercih etmiştim bütün tanıdıklarım da öyle vermişler yine de siz bilirsiniz tabi ne verilirse onu giydiriyorlar sonuçta
Nergs199 Burcuuuuu yok sormadım da .alt üst takimmı daha rahat olur tulummu karar veremedim. Göbegi olucak ya oraya lastiği denk gelmez dimi
Deletedmom4793 Ben tulumu koydum alt üstü ayrı yedek kıyafetlerin içine aldım iç zıbın tulum çorap başlık önlük battaniye koydum çıkışından