Akkdkxjdndbn bende onu kullanıyorum bir de toniğini aldım yemin ediyorum çamur çıkıyor yüzümden😂 hele böyle boynuma göğüsüme de geçiyorum yani ben yıkanmıyormuşum. İkisi ne bittikçe alırım. Kırmızı olanda var salisilik asit mi ne onu aldım 1 kere kullandım ama elim gitmedi çok