Paronayanne merhaba benimde genital bölgemde 1 tane et beni tarzinda Bisi var acaba omu siğil nasıl anlaşılır. Sizde kac tane var. Bende 37,2 yim suan hastanede yatış halindeyim, bebeğin kalp atışları kötü diye. Bu bende olan et benini doktora soylesemmi bilemedim. Cvp verirsen cok seviniirm cnm