Kızlar kafama bir soru takıldı fikirlerinizi merak ediyorum. Ben hamileligi hastalık olarak görmedim hiç tabiki riskli bir gebeligim yok çok şükür, dikkat ederek normal hayatima devam ettim. Sık sık temizliğimi vs yapıyorum. Yerleri mopla siliyorum ama elle silmenin sizce bir sakıncası olur mu?