12.haftadan beri kıpırtıları hissediyordum zaten. Veya içimde kaydığını vs net hissediyordum. Bugün ilk kez elimi karnıma koyduğumda elimde hissettim tekme gibi veya içeriden vurdu işte.
Sizce tekme miydi bu? Bu haftada dışarıdan hisseden var mı?
Erkek bebek :)