mrv012 kızlar yaklaşık 1 haftadır karın ve göğüs bölgem çok kaşınıyor. Acaba karacigerle mi alakali. 12 haftalık hamileyim. Karaciğer değerlerim zaten yüksekti dusurmustum birazcik. İnşallah yukselme olmamıştır. 🥺 sizdede oldu mu
Ayca517 mrv012 merhaba bende 8 haftalik hamileyim benim komple bacaklarm ve kollarim kasiniyor kirmizi kirmizi benek benek oldu bende anlamadm carsmba randvm var nasil dayanicagm blmiorm 🥹
mrv012 momofmychildren İnşallah öyledir ya. bu 2. bebeğim . Hamile kalmadan önce karaciğerimde yağlanma ve kolestrolum fln çok yüksekti. Onu düşürmek için baya uğraştım. ilk hamilelik için kan verdiğimde 1 ay önce. Karaciğer değerim iyi çıkmıştı. Şimdi böyle kaşıntı fln olunca korktum. Bı kaç gün sonra doktora gideceğim neyse ki 🥺
momofmychildren mrv012 benim de göğüs etrafm karnım felan çok kaşınıyodu çok şükür gebelikte olabilir dediler bişey çıkmadı
mrv012 momofmychildren Bide karnımın sağ tarafı daha sis neden sağda olduğu için mi kızımda hiç böyle olmamıştı 😁
Minkkelebekk Benimde o haftalarda çok kaşınıyordu sürekli kaşıdım ve çiziliyodu artık doktor normal dedi korkmayın sizde biodermanın kremiyle tüm kaşıntım gitti isterseniz deneyin