Meryemkirci Kizlar 11+3 gunluk hamileyim bu zamana kadar bulantim olmadi ama iki gundur asiri midem bulaniyor dun gece kusmadan rahatlayamaadim hatta boyle olan var mi? Genelde bu zamanlarda bulantilar bituyor ama neden boyle oldu anlamadim. ☹️
Ozgekckm Meryemkirci doktorunuzla bir görüşüp ilaç kullanabilirsiniz kiminde sornadan başlıyor kiminde benim gibi hiç bitmiyor 40+1 oldum hala kusuyorum ilk hamileliğim de de aynısı olmuştu ha bana sorarsanız ben ilaç da kullanmadm çünkü ilaç bende kusmayı engellese de bulantıyı engellemedi o şekilde de bulantıyı çekmek daha zor oldu devam etmedim
Gorkemm Meryemkirci benim ilk hamileliğimde dediğiniz gibiydi o zamana kadar rahattım sadece koku hassasiyetim vardı ama 11 den sonra kusmalar başladı hatta o kadar kötüydüm ki 16-17 ye kadar sürdü böyle
Enfal_06 Meryemkirci benimde 11 haftada başladı kusma bulantı 15+1 prillam içmezsem çok kötü oluyorum böyle devam edicek gibi
biranne__ Meryemkirci normal daha erken haftanız zaten 4. Aydan sonra geçer belki doktorunuz bi ilaç yazar ama
Busraa23 Meryemkirci bu durum kişiden kişiye değişiyor bence ben 29 haftalık oldum hala mide bulantım devam ediyor bulantı hapı kullanıyorum