busraali22-08 Teşekkür ederim çok sağ olasın.Doktorum pimpirikli sancıların var dedi.Baya da yüksekti.Bende ben hissetmiyorum hocam diyince herhangi bir işlem yapmadan tamam o zaman gidebilirsin kontrolde görüşürüz dedi.Ama benim içime korku girdi bir kere. :) Kızım 40+6 doğdu,sezeryan oldum.Sancı falan hiç bilmiyorum o yüzden de kaygılandım. :)