40+3 gebeyim 2 gün önce nişanım geldi kontrolde açılma yok ama yumuşama var dedi yarın tekrar kontrolüm var ama 40+6 yatışım yapılacak. Ilk gebeliğim tecrubesizim? Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi? Benim içinde dua etmeyi unutmayın lütfen çok gerginim 🙏😑😇