Patikli alt ları hiç kullanmadık biz bel lastikleri bebek oldugu ıcın yumuşak yapılıyor kızım sürekli yarıya indirdi iteledikçe oyle tertemiz kaldı uzun kollu zıbın lar da hıc kullanmadık kışa denk geldiği donemler de bıle kullanılmadı yarım kollar kullanışlı hastane cıkışları çok parçalı olanları gereksiz kaldı rahat alt üst takım lar gydırdim bıde bol bol zıbın kısa kol 15 tane vardı sonra tekrar aldım kakası dışına cıkıyor Du her alt açmaya değiştik