Pamukpremses kaç kere gittim hiç birinde de doktorun kendisine denk gelmedim mesela.. hep asistan.. önceden vardı mesela Adnan şar çok iyiydi ama artık yok orda..
Daha önceden bildiğim alime dilayda uzun, o da çok iyi adı görünüyor ama randevularda hiç ismini görmedim.
Can Günay, bı kere bu doktora denk geldim; husnuzanda bulunmak adına diyorum ki sanırım o gün bişeye canı sıkkındı, yoksa neden o kadar suratsız olsun ki😁
Bı kere Alper Türkoğluna da gitmiştim. İyiydi o.
Ama dediğim gibi belki 15 kere gitmisimdir kasımdan beri, hiç birinde doktorun kendisi yoktu..