Gmzgm benimde hep silik çıkıyordu adet olacağım gün hepsi kırmızı çıktı eşim artık test almasak eczacı neyi zorluyorlar diyecek diye ödüm koptu dedi sonra kesenin görüleceği haftaya kadar bekledim doktora da gitmedim hani belki kimyasaldır vs dir diye çünkü doktor bize tedavisiz olmaz demişti tembellik vardı bende biz deniyorduk doktor olmaz dedikçe olmuş meğer testlere giden paraya acıdım sonra 🤣🤣 sen kan ver test alma birde doktorlar şunu diyor hani daha silik çıkıyo ya beta biraz düşük çiksın salak salak konusup moral bozuyo karnindan bakinca kese filan göremezse korkma alt muayane iste asla moralini bozma bsna dış gebelik dedi karnimdan baktı göremedi alt muayene istedim kese var dedi