Merhaba Tatlış anneler 🥰
Size sorum şu ben hamile olmadn bir sene önce ani bir hareket sonucu kuyruk sokumunda çatlak sahibi oldum . İlk zamanlar belim beni çok zorluyordu ama zaman geçtikçe azaldı ağrısı. Şuan 33 haftalık hamileyim doktoruma sordum hamilelikte sıkıntı olmayabilir ama ortopediye görün dedi ortopedi de mr istedi hemen bende girmek istemedim . Sizce doğumda bana bir etkisi olur mu bu çatlağın hamilelik boyunca hiç bir etkisini görmedim gayet iyiyim ama doğumda nasıl bir etkisi olur emin olamıyorum