Ozgednc benimkisi ondanmis kese etrafında falan kanama alanı yok bebeğin esi aşağıya inmiş ondan lekelenmen olur dedi doktorum dinlenmem gerekmiş yukarı cikabiliyomus eğer çıkmadığı durumda sezeryan oluyor dedi ama genelde çıkıyor dedi ve ilk gebeliklerde böyle durum çok oluyomus