Selamlar biz 31+2yiz kızımla
Son 1 haftadır aşırı gazım var🥹
Karnım kaşınmaya başlıyor..
Göğsümden 20. Haftada su gibi sıvı gelirdi şimdiyse bildiğimiz sarı süt geliyor doktoruma sordum normal dedi hayırlısı🥲
Ve bu zamana kadar 9 kilo aldım diye sevinirken bu sabah tartıldım aniden kilo almışım ama inşallah bebiş almıştır çünkü ben gerçekten göstermiyorum şok oldum
57yle hamile kaldım şuan 69 olmuşum 😱
Şaka maka 12 kilo kızlaarrrr🥲🙈