Ebks Selam kızlar ne durumdasınızzz belirtileriniz neler Ben bu hafta 1 kg aldım gebeliğin başından beri ilk kilom. Karnım vae yani akşamları özellikle daha da çok çıkıyor. Ve haftada hala 1-2 gün kusuyorum prilam kullanmaya devam. Sizde durumlar Nee
Ozge18 Ebks benim 13 de bulantılarım bitti şuan 15+2 yiz ağır yemekler yediğimde midem rahatsız oluyor onun dışında bir sorunum yok ☺️ göbiş hala belli olmadı , akşam yemeklerinden sonra şişkinlik oluyor sadece ve kiloda almadım henüz 😊
mickey Ebks Kusmalarım bitti ama istemsizce öğme isteği hala devam ediyor. Midemde ara ara bulanıyor. Şuana kadar 2 kilo aldım. İnşallah 20 ye kadar da 2 ile devam ederim 😬 Her gün yürüyüşe çıkıyorum 5bin adım atmaya gayret ediyorum. Akşam yemeğinde midemi hiç zorlamıyorum. Çok yersem sığınamıyorum. Bazen sadece çorba içiyorum 2 kase. Günde 2 öğün besleniyorum. Ara öğün de hiç yapmıyorum canım istemiyor
gocebeanne Ebks 3 gündür bulantılarım bitti koku hassasiyetim azaldı ilk aylarda verdiğim kiloyu geri aldım normal kilomdayım. Göbeğim çıktı 12. Haftada cinsiyet öğrendik bizim küçük adam baya yiğidin malı meydanda olur dedi saldı kendini 😂
1995ic Ben şimdiye kadar 2 kilo aldım kusmalarim durdu yemek normal yiyebiliyorum mide yanmam var çok benim
Ebks 1995ic Bana 11. Haftada cinsiyet tahmini yapmıştı doktorum erkek diye 13 de de 2 doktor yine erkek dedi ama bebeğim bacaklarını çok kapatmıştı o gün zor gördüler. Sonra tekrar gitmedim sizde durumlar nedir
gocebeanne Ebks 1995ic Calikusuuu HmerveK MaMmedova_ tulayyarsln Kızlar hepinize topluca sorayım. Çok afedersiniz ama tuvalete oturunca alt tarafımda kemiklerim ağrıyor. Normalde yok ama alaturka tuvalete oturunca ağrım oluyor bu tarz ağrılarınız var mı?
HmerveK Ozge18 kilo konusunda tek değilim sevindim. Ben de hiç kilo almadım. İstifra ya da bulantı gibi durumum da yok ama almadım☺️
MaMmedova_ HmerveK ben 43 kiloyum amma kilo alamıyorum iştahim hiç yok korkuyorum bebek kilo almaz diye 🥺😔😔😔❤️
HmerveK MaMmedova_ 62 kg’yim ben de☺️boyuma göre normal kilom. Ben de her yediğimde kilo alan biri değilim, genetik biraz 🫣Muz, ceviz, kefir yiyip içiyorum. İnş bebeklerimiz sağlıklı olur🤲🏽
Ebks gocebeanne benimde koku hassasiyeti çok nadir ara ara geliyor ama bir tembellik bar üzerimde hala hiç iş yapmak istemiyorum hep yatmak istiyorum
Adenmom_ Ebks 15+4 benim de bulantı kusmam olmamıştı zaten hiç kilo almamıştım ama bu hafta ben de 1 kilo almışım çok şükür iyi geçiyor şimdi hafta başında cinsiyeti kız olarak öğrendik net dedi doktorum
Aminefatma Bende 15+4 yiz bu zamana kadar hiç migde bulantim olmadı bu 3.gebeligim bünyede dolayı mı bilemedim diğer iki hamileligimde bitik bi haldeydim tiksinmeler kusmalar berbat biseydi bunda ise hamile olduğumu bile unutuyorum o derece
Deletedmom_89 Aminefatma bende birincide hamile miyim değil miyim doğutana kadar anlamadım şimdi her şeyi anlıyorum 😂🤣
Aycanby haftada kesildi bulantılarım suan 14 haftalık olduk tiksinmelerim hafiften var yine cok yediğim zaman İnanılmaz hazımsızlık yaşıyorum cinsiyet belli değil henüz inanılmaz halsizlik var 4 kilo aldım yemememe rağmen 58 hamile kaldım 62 idim 1 hafta önce :D