Kızlar 5 gün oldu doğum yapalı spinal anestezi denendi bir kaç kere uyuşma olmadı genele çevirdiler çok zorlandım ve şuan çok kötü baş ve boyun ağrısı çekiyorum hicbirsey işe yaramıyor yardım edin Allah aşkına nasıl geçer bu acı kafamın icinde matkap çalışıyor sanki sezeryan yarasının önüne geçti resmen