Gebesannee lben 26. Haftdan beri şiş ve ödemliyim özellikle uzun süre oturmalardn sonra artıyor. 34. Haftadayım bende şuan hareket etmek, spor yapmak ödemi indiriyor onu farkettim mesela evde oturup bir ande dışarı çıkacağım zaman ayakkabı bile çok zor oluyor ayakkabıyı giyip bir şekilde çıkıyorum yürüyüp geliyorum geldiğimde ayağımın şişi baya inmiş oluyor