Arkadaşlar dün gece 3 civarı açık pembe şeklinde yatakta bir ıslaklıkla uyandım… önce işedim sandım ama kandı… ne ağrım ne de sızım vardı… sonra yoğun olarak kan gelmeye başladı ve dr aradık yurtdışındayız ve burada prosedür çok farklı olduğundan dr eğer şiddetli ağrım ateşim kusmam yoksa evde dinlenmemi söyledi… şu an hala kanama devam ediyor aynı adet gibi rengi koyulaştı ama pıhtı vs yok şu gibi…
Sorum şu birazdan dr a gidicez ve eğer ilaçla düşük olacak derse ilaçla düşük nasıl oluyor? Bebeğimin içimden çıktığını görecek miyim 😞 asla dayanamam görmeye 😭