Happy_123 buseseymen 40 günlük bebeğim bar bagi easyfold aldık kesinlikle tavsiye ediyorum sürüşü harika
Gizem9688 Bagi neo tabiki. Hem katlanmasj ve hafifligi avantaj hem de kraftin pusetinin ic hacmi bence cok kucuk
NGold Ben kraft kenya tercih ettim çok araştırdım kullanımı çok rahat malzeme kalitesi de çok iyi . Aldığımda da satıcılar en iyi bebek arabalarından biri olduğunu söylediler zaten artık karaborsa gibi olmus renkleri falan zor bulunuyor
buseseymen Happy_123 Bagajda yer kaplama hacmi büyük mü ? Biz memleketimizden farklı şehirde yaşadığımız için bagajı çok kullanamıyoruz.