Ezginur1989 Ayseveayse merhaba kanamam var diye yazmışsınız Mart’ta kanamanız nasıl geçti sorun yaşadınız mı
sglmyvz-23 Benimde oluştu kesinlikle doktora gitmelisin. Düşük tehliken var demektir. 4 tane iğne bitanede fitil şeklinde ilaç kullandım kutu kutu şuan hamdolsun 11 haftamdayim. İhmal etme özele görün
Ayseveayse Ezginur1989 hayır bir sorun olmadı koyu kahverengi kanamam oluyordu uzun sürdü şuan 29 haftalık hamileyim bebeğim çok sağlıklı şükür