İlk gebeliğimde bir gün yerlerde kıvranacak kadar ağrı çekince ne yazık ki safra kesemde taş olduğunu öğrenmiştim. İltihabı kesmesi için 1 hafta antibiyotik tedavisi uygulamıştı cerrah. Çok mecbur kalınca gebelerde ameliyat yapıyoruz ama önermiyorum, biraz çekeceksin demişti cerrah da, kadın doğumcum da. Mecbur sancılarla, bulantılarla bitirdim hamileliğimi. Sonra bebeğim 6 buçuk aylıkken ameliyat oldum. Hamile olduğum dönemde şunu ye, bunu yeme diye bir şeyler sıralamıştı doktor. Ve uymak aşırı zordu. Çünkü mesela yumurta yememek gerekiyor. Ama gebelikte çok faydalı bir yandan da. Azar azar yedim ve bol su tükettim ben.