Semolinko Kızlar 36+6 haftalık olduk kasikladim patlayacak gibi çok fena ağrılar giriyo özellikle geceleri 15 nisana gun verildi ama doğum ya başlarsa ozamana kadar çok korkuyorum doğum başladığını acilmam olduğunu nasıl anlarim ki acaba
Merve1414 Semolinko açılma idlfuunu doktor muayne ederek anlar ama sancılarını düzenli olursa nişanın yada suyun gelirse doğumunu anlarsin
Semolinko Merve1414 iki gece önce çok sancım oldu dün gece birşey yoktu bu gecd yine çok sancım var hayırlısı bakalım
Oztrksadiye Valla bu gece bende doguruyorum sandım gene tırt çıktı sabah ezanı okundu ayaktayım sancım geçti ama bebek gene toplanıyo sürekli