Usui
[bilinmeyen] benim annem zamanında ölümden dönmüş kayınvalidem de öyle çok kan kaybı olunca tansiyon yerlere düşüyor tabi . Canım ama korkma inşallah pekmez içmeye çalış günde 2-3 kasikcik
Adensu
[bilinmeyen] beeeen kansizlikla bas edemiyorum oglumun dogumumda cok tansiyonum düştü hatta bir ara gittim geldim diyebilirim suanda tekrar dogum yapicam doktorum kan ilaci kullanmazsan ameliyatta kan takarlar sorun olur dedi hap icemedigim icin tup seklinde kan ilaci var ona basladim ama 3 gun sonra dogumum var allah büyük yardimcimi olsun kansizlik zor
Herdem25
Ben akdeniz anemisi taşıyıcısıyım kanım sürekli düşük ve ilaç kullanamıyoruz ilk hamileliğimdede kullanmadım doğumda sıkıntı olmadı şükür doğum sonrasıda kullanmadım. Şuan ikinci hamileliğim kanım yine düşük hatta ameliyat geçirdim ama yinede kullanmıyorum insaAllah doğumdada sıkıntı olmaz sizde iyi düşünün iyi olsun pekmezi deneyin isterseniz
35likanne
[bilinmeyen] ben her sabah bir kaşık keçiboynuzu pekmezi içiyorum. Kan değerlerim çok iyi çıktı. Tavsiye ederim 🙏