Ebrarabla_06 inşallah şu muhtarlık kalkar birşeye yararları yok her seçimde ayrı bir kavga cinayet haberleri insallah bir an önce yok şu yasa kalkar ☹️ kazasız belasız şu secimide gecirseydik bı dahaki seçime Allah kerim kalkar umarım hiç oy kullanmadım kullanmamda hiçbiri kalkipta bı gün var mı bı ihtiyacın diye sormazlar aldıkları maaşı bile haketmiyorlar 2 senedir bu mahallede oturuyorum bu hafta içinde 15 tane aday kapıyı çaldı açmadım 2 yıldır gelmeyen bir hafta içinde 40 kez gelir oldu bu gereksiz değilde ne memlekette amcam bile aday olmuş o bile gereksiz kimseye yararları yok