Önceden olsa ben habire test yapacağımı kendimk bu kadar merak icinde birakmayacagimi tahmin ederdim ama bebek istemeye basladiktan sonra anladım ki test korkusu diye birsey varmış insan orda kocaman tek cizgiyle yüzleşmeye korkuyor nedense onun yerine adet kanamasını beklemek daha kolay geliyor… umut işte.. ben olsam birgun daha beklerdim o yüzden. Ama cok sabredemezseniz yapın derim