Mlk_26 doktorunuz kasap falan mı? Bebeğe zararı olacak şeyi niye yaptırsın allah aşkına. Hiç mi okuyup araştırma yetiniz beceriniz yok. Gebelik şekeri nedir bebeğe zararları nedir bak bakalım bi. Şeker yüklemesi yaptırmadın ve şekerin var diyelim ki ee yaptırmadığın için farkedemedin ve dikkat edemedin bebeğin erken doğdu bu yüzden vicdan azabı çekmeyecek misin?
Şeker yüklemesinin bebeğe zararı yok. İçilen içecekle iki dilim baklavanın şekeri aynı. Gazlı, asitli içecek vermiyorlar sadece şeker var içerisinde. Emin ol gün içerisinde o içecekteki şekerden daha fazlasını alıyorsun.
Ayrıca doktorunuza güvenmiyorsanız doktora hastaneye gitmeyin evde sessizce doğumu bekleyin yani. Boşuna mı okumuş bebeğinize niye zarar vermek istesin cani mi bu doktor