seymanurravci anladım canım ama beyinin tam neresinden oldu ameliyatı benimkini burnumdan girip burun iç kemiğini kırıp öyle girdiler benimki hipofiz bezinin yanında büyümüştü tümör ameliyattan sonra baş dönmeleri oldu biraz denge kaybı oldu başını hiç eğme aşağıya dediler hiç egmedim iyi huylu dedi doktor hipofiz bezinin yanında büyüyen tümör genellikle iyi huylu olur demişti doktorum 3 sene oldu işte olalı sürekli tedavi oluyordum ben kan değerlerim düşmüyordu hacamat yaptırdım hep hocaları dinlemedim hacamat yaptırdım ilaçta bulamadım şifayı hacamat düşürdü kan değerlerimi Allah’ın izniyle tabi ilk baş sizin babanızın tümörünü tamamen sıyırıp aldılar mi yoksa birz duruyor mu canım