Mutlulugumm 17+4de bebisimi hissetmeye basladim tik tik diye 2 den fazla olmadi ya bugun bi hareket etti ust uste 15 20 arasi tekme ben şok :D varmi boyle olan bi an korktumda
Smiley87 Mutlulugumm çikolata falan mı yedin acaba 😁 ee büyüdükçe daha sık hissediliyor bebecikler😍 bak benimki yeri rahat olmayınca da çok kıpraşıyor 😬 yamuk yumuk oturursam falan 😁👶🏻🤰🏼
Scorpionesi Mutlulugumm Benim de öyle, 17 gibi hissetmeye başladım. Şimdi her gün düzenli olarak tekmeliyo çocuğum, ☺️
Esra7261 Mutlulugumm ben daha ufak ufak varla yok arası hissediyorum 😂 bende bi an önce o kadar büyük hissetmek istiyorum hareketlerini 😇
Mutlulugumm Smiley87 patates cekmosti canim onu yedim ondan sonra uzandim öyle oldu baya sasirdim ya dedim ne ara büyüdü bu haftalarda bu kadar olurmuymus :D
Smiley87 Mutlulugumm patates tatlı ya beğendi demekki 😁 benim sıpa çikolata yiyince deliriyor kıpır kıpır 😂
Merveee277 Mutlulugumm bende 19.haftamdayım maşallah dünden beri sabahları dıştan görüncek şekilde hoplatıyo çok hoşuma gidiyo 😀
Mutlulugumm Merveee277 aynen gercekten cok guzel bseymis ama diyorumki bu simdi boyleyse son aylar yandik heralde :D bide cinsiyet ne benimki kiz
Mutlulugumm AlininAysesii aynen hissedeceksin az kaldi cimcimeler durmuyo anne karnında kipir kipir :D
Sinem35 Mutlulugumm hareketli bebekten korkma☺️ Benimki de 9ay hiç durmadı karnımda çıktı hala durmuyor 🙈
Scorpionesi Aygn Normalde 20 den önce hissetmezsiniz diyo herkes ama kişiden kişiye değişiyor sanırım canım, hissedersin sen de en kısa sürede inşallah