Dlk1616 26 haftalık olduk ama bu pazartesiden beri el ayaklarım şiş tuzu çok tuketmiyorum suda en az 2 litre içiyorum ama sanki ellerim ayaklarım şiş havalarda ısındı ateş basıyor
Kdz Dlk1616 aynı şekilde benimde 25 haftalık olduk bugün ellerim ayaklarım aşırı şişiyor ayaklarıma basamiyorum resmen
Aerithma Dlk1616 gebelikte ödem olması, ellerinizin ayaklarınızın şişmesi çok normal. Tuz tükettiğiniz için olmaz her zaman. Ayak numaralarınız bile büyüyebilir. Bunlar çok normaldir. 🙂
mugemuzn Dlk1616 Benim de aynı bileklerim cok şişiyor, tuza dikkat ediyorum ama oturarak çalıştığım için muhtemelen. Gebelik şekeri olabilir mi diye korkuyorum haftaya şeker yüklemesi var
ygmrerdm Dlk1616 Benimde haftalardır oyle 27. haftama giricem bugün iftara misafirim vardi gittikten sonra resmen oturup ağladım ağrısına bide geceleri ayağımı nereye koyucagimi bilemiyorum oyle bi ağrı
Dlk1616 Kdz tansiyonumu ölçüyorum normal tuzlu tuketmiyorum da havalardan mi acaba diye düşünüyorum bende
ygmrerdm mugemuzn Doktor banada sekerdendir dedi korkuttu test yaptirdim sekerim cikmadi el ayak sismesi normal gebeliklerde tabi altinda bazi sorunlar yatabiliyor çokta otursan gün içinde gezip tozsan bile o ayaklar eller sisecegi varsa sisiyor