Doktorum probiyotik çnce ve sınra mutlaka kullan dedi ben de olmustum ilk hamililiğimde sadece krem sürmüştüm çay ağacı özü kremi petradan almıştım çok rahatlatmıştı. Ama doktor ferudunun şöyle bi tarifi
Var. : kuru patlıcanı robotta cekip un haline getirim sabah akşam terryzğ ile yumuşatıp
Karıştırıp sürün . Akrabalarımdan deneyen oldu rahatlatııgını söylüyorlar