Ayse_smsk 21 haftalık hamileyim ve 2 günden beri karnım ve kasığımda ağrı var akıntım yok ama korkuyorum tuvalete girdiğim zaman hafif ağrı ve yanma hissi oluyor ara sıra sizce normal mi köyde olunca doktora da gidemiyorum ne olabilir
erenilhan İdrar yolları enfeksiyonu olabilir yanma ve ağrı da varmış korkulacak bir şey değil ama antibiyotik verir iyi gelir ihmal edilmemeli bi idrar testi verin bence
Dlar Yanma barsa bence doktora danış hemen çünkü kork istemem ama genelde enfeksiyon bu yanma acıya falan sebep olur canm