Eko93 4. Ayı geçtikten sonra bebeğin ağırlığı artmaya başladığı için annenin sırtından geçen toplar damarlara sırt üstü yatınca bası yapıp kan akışını sıkıntıya düşürebilmesinden kaynaklı hamilleikte sırt üstü yatılması önerilmiyor sağ ya da sola yatın deniliyor solda da en iyi kan akışı gerçekleşiyor bunu ben de sormuştum doktoruma sol ya da sağ fark etmez sırt üstü yatma tansiyon problemi, damar problemi yapar demişti bana