Acile boğaz ağrısı için gittim hani limonlu su nekadar içebilirim bide öksürük filn da oldu bebekten korktum biraz bi muayene olayım sadece parol kullanmaya izin var hani kaç saate bi atayım bilgialayım dedim. 16 haftalık gebe olduğumu söyledim önce bebeğe baktı kadın doğum daha sonra yeşil alanda boğaz ağrısı için antibiyotik ve gargara yazdı tabi doktor ama hiç gebelikte antibiyotik kullanıldığı nı duymadım ilk gebeliğim dede hiç vermediler bu doktor öyle yazınca şaşırdım pazartesi de kadın doğumda randevum var oraya gidene kadar kullanmasam mı acaba cefaks diye bi antibiyotik.