Arkadaşlar gögüslerimde kalıntı oldu ve bir baktım kıpkırmızı olmuslar gogus ortası ve altları banyo ettim nemlendirici sürdüm pamuk koydum tenkleri soldu ama kokusu midemi bulandırıyo ve beyaz atletle kasıyınca atlet sarı leke oluyo gobegımde kasınıyo gobek deliğim kirlenmiş onu temizledim cok derinine inmeden ama çatlaklar olmus gobegımde aranızda bu tür cilt rahatsızlıgı yasayan oldumu ne yapmam gerekiyo rahatsız oluyorum bu kokudan