Mrvkrc evet cenk beyi ve ümit hanımı da duydum. İkisinin de soyadı aynı ama yakınlık derecelerini bilmiyorum. Ümit hanımı da çok söyleyen oldu ama yüzüme bile bakmadı genel kan tahlilleri v.s de yapmadı hiç bişey. Bu kontrolden önce acile gitmiştim. Bana zaten acile gelmişsin şimdi niye geldin der gibi davrandı çok çekindim. Ama acilde Mehmet kulhan ilgilendi o çok iyiydi fakat tam tersi servisteki hemşireler ve diğerlerinin tavırları beni çok ürküttü. Bir de özeli deneyeyim diye inanç beye gittim. Bide buradan bilgi alıp devam edeyim diye düşünüyorum