YeniGelinMeselesi Karbeyaz_ ben 42 li almıştım bir arkadaşım 64 lü sanırım öyle getirdi aynı markanın sleppy yani hediye olarak şuan daha almıycam doğsun hele kullanalım birde alerji vs yapar ziyan olmasın bitince gene alırız dedik
Karbeyaz_ YeniGelinMeselesi aynen canım ben 42 li iki tane aldım şuan indirime girmiş acaba iki paket daha alsam mı diye düşündüm de acaba kaç paket gidiyor diye düşündüm