Merhaba sevgili anneler sizlere anlamdırmadığım bir şey sormak istiyorum. 35. Haftaya yaklaştık neredeyse bu 2. Doğumum olacak ilki sezeryan olmuştu yine sancılarımı hatırlıyorum ama bu kadar erken değildi sanırım. Ayakta kalınca yarım saatten fazla mesela ev işi vs uğraşınca belımde ve kasıklarımda sancı ağrı hissediyorum gelip gidiyor bazan kıvrandırıyor ama dinlenirken olmuyor bu ağrılar. Sebebi ne olabilir sizce? Bebek aşağıya baskı mı yapıyor. Doğumla mı alakalı