Emelnurcakit Adana kışla başkent hastanesinde görev yapan dr Pınar Çağlar Aytaç daha önce tüp bebek yaptıran var mı nasıl bir doktor yada önerdiğiniz doktor var mı
Karsu123 Emelnurcakit ben norml kontrol için gidiyorm yaklaşımi iyi ilgili açıklıyor herşeyi önceki doktorum bendeki polibi fark etmedi pınar hocam farketti çözüm yollarını olacakları güzel bir dille sunuyor eski doktorumdan sonra bana o kadar iyi geldiki hitap şekli anlayışlı sevecen.
Emelnurcakit Zeyno800 hayır Acıbadem’e gittim. Tek deneme imkanım varmaddi imkandan dolayı iyi bir yer olsun istedik
Cilemm1 Emelnurcakit volkan hocada yaptirdiniz sanirim peki sonuc ne oldu bende volkan hocaya gittim ama embriyolar cok iyi olmasina ragmen malesef negatif sonucu aldim sizin sonucunuzu da merk ettim ikinci transfer icin yine volkan hocaya gidicem yada degistiricem doktorumu.
Emelnurcakit Cilemm1 daha yumurta toplama işlemi oldu 20 yumurta toplandı şuan 10 embriyo var gelişimleri takip ediliyor
Cilemm1 Zeyno800 acibademde dondurulmuş embriyolarim var onlari baska hastaneye alabiliyor muyiz once onu ogrenmem gerekiyor sizin bilginiz var mi alinabiliyor mu bir ucreti oluyor mu bunun
Cilemm1 Emelnurcakit masAllah cok guzel benimde 20 yumurta toplanmisti 5. Gune 7 embriyom kalmisti 3 tane dondurulmus var suan guzel haberler alirsiniz insAllah emeklerimiz boşa cikmasin 🫠🥰