Sevvalll42 Adetim biteli 4 gün oldu ama sanırsam yumurtlama günüm yaklaşıyo çünkü diğer günlere göre daha koyu çıkmış bi kaç güne yumurtlarmıyum acaba ☺️
aryadeniz25 Sevvalll42 kuzum iki çizginin de aynı koyulukta olması gerek yumurtlama olmuş diyebilmemiz için
_gizemmm_ ikinci çizginin daha net olması gerek sanırım yumurtlaman başladı diyebilmek için test kutusunun arkasında örnek olması lazım
4147 Çizginin daha da koyulaşacağını sanarken silikleşedebilir korkmayın, yumurtama görene kadar(iki çizgi de aynı koyuluk) yapmaya devam edin
Tugba_turk46 Bu ovülasyon testinden bu ay bende kullandım çok güzel bir test 4,5 güne yumurtalarsın inşaallah 🤲🏻
Tugba_turk46 Sevvalll42 benim uygulamayla testteki yumurtlamam farklıydı yumurtlama çatlams olsunda önemli olan o