Sermec27 o kadar kan verdim doktora söyledim kan degelerine bakın diye taksit taksit kan alıyorlar kafayı kaldırıp birşey yapmıyor folik asidin bike kendim aldım hemşireme danışarak bugün başka bir kadın doğum doktoruna sordum kullan birşey olmaz iyisini almışsın dedi