Minigiim-vebenn52 el ağız yoluyla, dışkıdan, sudan havadan her şeyden çok kolay bulaş riski var. Halk arasında zehirli ishal diye bilinir ölümcül olabilecek kadar tehlikeli bir virüs maalesef. 0-5 yaş arasında ciddi tehlikeli. Kesinlikle ihmal etmemelisiniz aşılar hayat kurtarır , hani yeni çıkan bişe olsa güven sarsar da yıllardır, incelenmiş , uygulanmış aşılar hep.
Ben hepsini yaptırdım ,sosyal medyada ki bilgi kirliliği maalesef aşılara karşı düşman Bi grup oluşturdu , ilerisi için tehlike olucak bütün aşısız bebekler😪