Kadergenc ben daha iki gün önce çocuk doktorumuza sordum boyatacaktim. Kesinlikle önermiyorum hastalarimdan kaç tanesinin başına geldi bebek alerjik reaksiyon gösterdi az kalsın kaybediyorduk bebekleri dedi. Bazı bebekler geçen kimyasala alerjik reaksiyon gosteriyormus ciddi anlamda. Hatta krem serum asla kullanmayın organik şeyler kullanın onlarda çok etkiliyor dedi🤦🤷.yüzümde lekeler olmuştu hindistan cevizi yağı sürüyorum azalmaya başladı. Saçım da beyazlarla kaldı🥺 iki sene daha beklicem