Mervealkan 20 aralık perşembe günü bebeğim dünyaya geldi çok şükür🤲🏻 Zor bir hamilelik geçirdikten sonra minik kızımı görünce nasıl büyük bir mucizeyi taşımışım anladım. Sarılık yüzünden 1 gece fototerapi aldık sayesinde bende ışık altında kaldım yeterki o iyi olsun. Dua edin çabuk toparlanalım anneler🤲🏻 2018 bana hayatımın mucizesini sundu. Birbirimize alışmaya çalışıyoruz her şey güzel olacak. Allah isteyen herkese nasip etsin.🤗 huzurlu mutlu minik bebeğiniz kucağınızda güzel bir sene olsun 🎈 şimdi biz ipek kızımla büyüycez inşallah ❣️
Mervealkan Bella 37+5te aldılar miyomlarım vardı benim baskı çok oluyodu birde sağ böbreğimde stent var 15.haftamda takılmıştı o yüzden erken aldılar.