Nisan_Annesi ebruu0505 bendede oluyor 38+2 şuan sanki iğne batıyor gibi sancı gibi değişik entreasan doğum mu yaklaşıyor acaba 4 gün sonra sezeryan olacak önce gelir mi bilmiyorum korkuyorum
ebruu0505 Nisan_Annesi bebekde baya hareketli şuanda ama bilemedim sebebini acilede gitmek istemiyorum çünkü hemen alttan muane diyolar istemeyince kızıyolar
Cigdemnida5 Bende aynıyım 37 haftalık vajinada ağrı sızı bebek aşagı baskı yapıyor daha bi ağrı oluyor her ağrıdan sonra yoğun sümüksü sarı akıntı oluyor her lavovaya gittiğimde bende anlayamadım bugün vajinal muayene oldum ondandır diye düşünüyorum
ebruu0505 Nisan_Annesi sanmıyorum bi gece çok sancım vardı acile gitmiştim alttan muane dediler yaptırmadım diğer gün kendi doktoruma eandevum vardı ve o gece ağda yaptırtmıştım bişeyde olmadı