Nisan_Annesi 38+2 şuan böyle vajinada sanki baskı yapıyor gibi iğne batiriliyor gibi su gelecek gibi enteresan şeyler oluyor anlatamadim ikinci doğum olacak ilki sezeryan oldu 4 gün sonraya gün verdi doktor acaba erken gelir mi böyle devam ederse yaşayan var mı
dogurangaplumba Nisan_Annesi Canım doktora git benimde iğne batması şeklinde oldu bi batıyor bi geçiyor oturdukça daha çok batıyor hafif kalçayı kaldırınca geçiyor doktora git sen
Nisan_Annesi dogurangaplumba benim de otucunca değil de ayaktayken çok fazla oluyor senin kaç haftalık
dogurangaplumba Nisan_Annesi 2. Bebeğim bu 30+1 ilk doğumumda ağrimı öyle hissetim doktora git bi istersen şu sıralar ileriki haftada olanlar hep aynı şikayetten muzdarip
Nisan_Annesi Kahvemsi-05 tamm canım ama ilk bebeğim sezeryan oldu ya açılma olsa nolur ki birşey olur mu
dogurangaplumba Nisan_Annesi Canım benim o gün doğuracağım belliydi zaten evde sanci bekliyordum sancımı öyle hissettim sadece geçti sonra zaten sancım geçti ama doğurdum yani belliydi çünkü doktorum nst de sancı gördü bebek kanaldaydi nisanım filan gelmişti
dogurangaplumba annelik_4 Hayir tabi ki 42. Haftada 🤣🤣 ilk dogumumu söylüyorum şuan 2. Bebeğim 30+2 olduk 🙈
annelik_4 dogurangaplumba ayy bı an korktum valla bende 30+5 bu aralar benimde aşağılarda ağrı olunca korktum😃
dogurangaplumba annelik_4 ya korkutmak icin demedim🤣🤣 yoruluyorsunuzdur arkanıza yastik koyun ayakalarınızı uzatarak oturun ayağınızın altınada bi destek koyun dinlenmek iyi gelecek ben ilk kızımda 42 haftalıktım onu yaşadığımda bi zahmet doğsun yani belliydi birde doktor sabahtan doğumun başladı dedi bana öyle rastgele gitmedim yani hastaneye korkmayın🤣