Bebeğime kavuşmama çok az kaldı ama bir yandan çok korkuyorum beni neler bekliyor bilmiyorum bu hafta karnımın çevresi hep ağrıyor ve bağırsaklarım çok çalışmaya başladı normalde sekiz ay boyunca kabızlık yaşadım son ayıma girdim gireli ishal olmuş gibiyim geceleri uyuyamıyorum hep karnım ağrıyor arada bacak arası damarlarıma sancı giriyor kime dert yanayım ben 😭😭😭😭