Hiranurunannesiii doktorum gerçekten bütün riskleri düşünerek önlem aldırıyor. Bana da yapılacak gibiydi 2 tane erken doğum öyküm var gebeliğin başında ilerleyen zamanlarda gerek olabilir önlem amaçlı dedi. 3 gün önce detaylı vardı rahim ağzı uzunluk kısalık var mı diye baktı daha önce başıma gelmediği için tam hakim değilim konuya ama kısalık yok şuan gerek olacağını düşünmüyorum alttan muayenede net belli olur ama sıkıntı yok gibi deyince ben istemedim. O da sorun görmediği için zorlamadı. Düşük kanamaları üzerinde falan baya araştırma ve çalışma yapmış. İşinde gayet iyi gerçekten. Bende çok araştırdım bir tane kötü yorum denk gelmedi gidince anlıyorsunuz zaten ☺️ Pozitif tavırlarıyla stresli gittiğim her kontrolde güler yüzle çıktım odasından ☺️