Esrailk
Bende de aynısı oldu. Daha tüplerdeyken ara kanama gibi bir kanamam oldu kadın doğuma gittim bana önceki adetimden kalan kan olduğunu rahimin kendini temizlemesi gibi bişey söyledi. Sonra test yapalım eğer gebelik yoksa sana adet olman ilaç vericem dedi. Yaptık testte çıkmadı ilaç istemedim kullanmadım. 3 gün sonra kan verdim beta 290 çıktı gebelik vardı. Yanılmalar oluyor yani. Vücudumuzu ve vücudumuzda oluşan döngüleri en iyi biz biliriz bence🤰💖